31+2 deyim bi kac gundur yerimden kalkarken kalcamda agri hissediyorum kramp gibi düşünün tama adini koyamadim bende yururken zorlaniyorum bi iki dakika sonra geciyo aranizda bu durumu yasayan var mi doktora gitmem gerekiyor mu sizce (magnezyum kullanıyorum kramp agrisi icin ilac eksikliginden degil yani bu durum)