Serayyyy Kızlar camasırım hep ıslanıyor bu aylarda amınyon sıvısı gelırmı acaba korkuyorumda gecen sene 12haftalıkken suyu bıtmıstı acaba amınyon sıvısı akıyoda benmı bılgım olmuyo gecen senekı hamılelıgımde bebegımı kaybettım yıne aynı seyler yasamak ıstemıyorım korkuyorum
Mela Serayyyy canım bi kadın doğum acile git ve önceki kaybını anlat hemen bakarlar bi ped veriolar o ped renk degistiriyormus eğer amniyon sivisi ise bir görün tedbir Allahtan bol su armut ve havüc suyu tüket
Gmzomr Serayyyy Canım bence başka doktora gitmelisin bi kayıp yaşamışsın nasıl ciddiye alıp bakmaz yada. Kendin al bi tane amniyotik sıvı pedinden renk değiştirirse doktora git hemen
AlininAysesii 10+2’yim benim de çok akıntım oluyor, allah allah yaa mümkün mü bu şekilde suyunun bitmesi, ilk defa duyuyorum 😳
Serayyyy Ya cok su ıcıyorum yazdım doktorada ımknsız bu ay sıvının gelmesi dedı akıntıdır dedı ben 12de sıvı kybı yasadım 25haftada kaybettım oyuzdrn korkuyorum sıvıdır dıe
031965 Akıntıyla beraber bazen geliyo su ama o akıntıdan dolayı oluyor. Şuan bebeğin kesesi ne kadar ki suyu ne kadar olsun hemen bitmesi gerekirdi. Siz ama önceden böyle bi düşük yaşadıysanız tabi sık sık kontrol ettirin bi de amniyon sıvısı mı akıntı mı onu anlamak için eczanede satılan bişey varmış elinizin altında bulundurun onlardan bence
mel33 Serayyyy Canım ama kendin yapamazsın o testi.sprkulum ile rahim ağzını açıyor.kulak çöpü gibi birşeyle ordan sıvı alıp yapıyor