Canm-oglum21 Kızlar sezeryan günüm netleşti pazartesi Allah’ın izniyle sezeryan olucam korse takmaya sezeryandan ne kadar sonra başladınız tayt ve göbek korsesi göbeğim çok sarkık ilk kziimda bilmiyordum hiç takmadım ama bunda hemen takmak istiyorum
zeynozey Canm-oglum21 kaçıncı haftasında doğmuş oluyor? Sağlıkla kavuşun ☺️🌿 ilk sezeryan sonrası doktorum 40 ın çıkınca kullan dedi rahim kendi haline rahatça dönsün dedi bende öyle yaptım ama burda çok gördüm ameliyat sonrası 2. Gün korse kullanmaya başlayanı🥲
YuvarlanamayanPaanda Canm-oglum21 ben eczaneden sezeryan için cırtlı korse aldım ertesi günü taktım drm dedi
Canm-oglum21 zeynozey şu anda 37+6 p.tesi 38+1 olucak inşallah ♥️ ALLAH razı olsun canım benim ben korseyi hemen takıp toparlamak istiyorum çok kötü görüntüsü var
zeynozey Canm-oglum21 ay hadi Allah sağlıkla kavuştursun. 38+ lar güzel zamanlar doğum için☺️ benimde 2. Sezeryan olacak muhtemelen o tarihlere gün vercek bakalımm😃😃