İyi akşamlar anneler geçen hafta doktora gittiğimde (cuma günü) doktor pozisyon almış ama kanala girmemiş dedi Şuan 39 haftalık hamileyim son birkaç haftadır aşağı tarafa doğru baskı hissediyorum Şuan da mesela hareket ederken arada kendisini bastırıyor gören herkes daha karnın aşağıya inmemiş var doğuma diyor ben iyice stres oluyorum başına gelen var mı bebeği kanala sokmak için yapabileceğim birşey sezeryan olmaktan çok korkuyorum kanala girmezse sezeryan mı olurum ki 🥺