iremmvebebegi ben şuan 11 haftalığım ama 6. Haftamdan itibaren hep bir karın bağırsak sorunu oldu yanş hayatımı aksatmasa da bi terslik vardı yani. Normalde kabızlık şikayeti olurmuş bende tam tersi oldu,doktorum olabilir bir sorun değil bu dedi. Geçer inşallah en kısa zamanda