Selin_42 2.hamileligim 15 haftalık bebek hareketlerini hissetmiyom hiç ilk cocugumda seyrime olarak hep hissettim benim gibi olanlar varmı ?
Crnkty Selin_42 beeennn bende 15 hafta ikinci gebeliğim hissetmyorum onda içimde bı kipirdamalar hissedyodum bunda yok doktorum normal 16 dan sonra hissedersin dedi🤷
Selin_42 Bayramdan hemen sonra pazartesi doktora randevum var insan tedirgin oluyor ilkinde hissedip bunda hissetmeyince korktum 🙂 şimdi içim rahatladı