Kızlar merhaba bugün tam 37 haftalık hamileyim. 21.haftadan itibaren idrar yolu enfeksiyonum, kanımda enfeksiyon ve böbrek büyümesi yaşıyorum. Sağ böbreğimde stent takılı. Sürekli ağrılı bi süreç geçirdim. 4 gün önce kontrolümde tahlillerimde enfeksiyon yine yüksek çıktı ve doktorum bayramdan sonra gel normal doğurabilirsen normal yoksa sezeryanla alırız artık dedi. 3 gündür felaket sancım var doğum sancısı mı anlayamıyorum enfeksiyondan dolayı. Lavaboya çıktığımda peçeteye ufak ufak toplu iğne ucu kadar hemen hemen kahverengi akıntı geliyor. Enfeksiyondandır diye düşünüyorum nişan az az gelir mi bilmiyorumda. Ama beni yürütmeyecek derecede alt tarafımda sancı var tuvalete giderken her adımımda sanki doğurdum doğurucam. Yattığım yerde de o bölgeme vuruyor sancı yine, sürekli bi baskı hissi:( Aynı durumu yaşayan ya da bi fikri olan yardımcı olabilir mi? Suyum ya da nişanım geldi desem kesin doğuruyorum derim bu sancılara ama hiçbiri gelmedi henüz