Merilu Bana da 20. Haftada aynı şey söylendi. Ben gün içinde yatabildiğim kadar yattım ayaklarımın altına 2 yastık koyup. Bunun faydası oldu mu bilmiyorum ama günde 3 lt su içtim. Çok çok dikkat ettim. 23. Haftada yukarı çıkmıştı, 28. Haftada tekrar bakılcak böyle devam et dedi bana. Siz de bu şekilde dikkat edebilirsiniz inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız bebeğinizi