Kızlar buraya bende yazmak istedim Çarşamba günü normal kontrol diye gittim 3 cm açılmam vardı doktor hemen yatış verdi sancım pek düzenli değildi sabaha kadar 7 cm oldu ve saat 8de suni sancı verdiler 9 .30 da oğlumu kucağıma aldım çocugum mosmor olmuştu ve zor nefes alıyordu suyu geldikten sonra kakasını yemiş biraz sıkıntı çekti şükürler olsun düzeldi benim doğum hikayem böyle ona kavuşmak için can atiyodum şimdi kollarımda Allah herkese kolay doğum nasip etsin inşallah 🥰😊