B-et1 anladım suyunuz gelse de nöbetçi dr ebe muayene eder bilgilendirir sizi telaslanmayin korkmayın
benimde suyum geldiği zaman hiç sancim yoktu çünkü bebek doğum kanalına inmemişti zaten benim çatım dar olduğu içinde normal doğum bebek içinde benim içinde riskliydi bebeği vakumla çekeceklerdi o yüzden sezeryan karar verdik eşim doktorum ve ben yani benimde iyileşme surecim uzun sürecekti ama inanın normal doğum çok rahat yapan arkadaşlarım da var allah yardımcınız olsun benim böyle sizin inşallah rahat geçer bu arada doğumum iyileşme surecim rahatti