minikkelebegimmm Gulsahhhhh canim ben hamileligimin ilk zamanlari cok kustum ama sonra gecti suan 23 hacfaligiz 16.haftaya kadar kustum
Sibelemre Gulsahhhhh aynı şekilde bende 18 haftalara kadar çok kötü küstüm sarı yeşil safra suyu gelirdi ve hiç bir ilaç fayda etmedi birtek serun takarlardı o gün ıyi olurdum sonra yine aynı ama şimdi geçti çok şükür 23 haftalık oldu
Ezgi14 Gulsahhhhh miden bos oldugu icin safra kusuyosun canim. Yataktam cikmadan omce çubuk falan ye. Safra kusmak cok daha fazla zorlar cunku seni. Ben 4 ay yasadim cok zordu. Ama gececek 🙏
Kyhnsnl58 Doktorlar normal der bende aynı 7 haftalıkt başladım 11.haftadayım eskiye nazaran baya azaldı hamdü senalar olsun. Geçer merak etmeyin. Kimi görsem zaten safra normal diyor
Yarenelibol Çok zordu ama gerçekten geçiyor hala burnum duyularım hassas bi koku duysam safra çıkartrım eskiden beyaz su safra acı acı çıkardı 15 hafta çektim suan31+3 üm sükür geçti çubuk kraker ye kalkmadan yada leblebi bastırsın
Destina21 Bende iki haftadır kusuyorum bugün kontrolüm vardı 16.haftayı bitirdik doktor bu normal değil. Dahiliye ye görün safra ile ilgili sıkıntı vardır dedi .. perişanım .. zaten çok yiyemiyorum yediklerimi de çıkarıyorum..😏 yaşayanlar size iyi gelen şeyler varmıydı paylaşın lütfen 😢😢
Yalinn8 Destina21 8 den 16 ya gunde 4-5 defa kustum, bi test sonucuna gore mi doktorunuz dahiliye onerisinde bulundu?
Destina21 Yalinn8 hayır normal kontrolüm vardı.. gebelik kusması bu kadar sürmez safra ile ilgilidir dedi dahiliyeye git