birannis_ Beyzanurr53 benim 25 haftamda öyleydi şeker çıktı 1 aydır yediğime içtiğime dikkat ettim geçen gün doktora gittim suyun normal dedi yarın bizde 30 haftalık olacağız inşallah suan için herseyim normale dönmüş gözüküyor
zeynozey Beyzanurr53 banada 31. Haftada su fazla dedi, şekerim yok, ama meyve filan çok yiyodum şimdi meyveyi azalttım, beyaz unu bıraktım, şekeri bıraktım bayram sonrası kontrol var bakalım ne diyecek doktor😭
birannis_ Beyzanurr53 ben ekmeği kestim tam buğday ekmeği yiyorum oda sadece sabah meyve her gün 1 dilim yada bir adet kesinlikle tatlı içeren hiçbir içecek içmiyorum ara öğünlerimi ayran yoğurt salata akşamda sebze et Balık o şekilde devam ettirdim 1 ay boyunca sonra normale döndüğünü öğrendim
Beyzanurr53 zeynozey insallh güzel çıkar hersey canım bende şeker yüklemesıde yaptım ekmek ve meyve çok yiyorum bende azaltmam gerekiyor galiba insallh güzel olur hersey 🙏