Seld Kizlar merhaba 29 haftalık hamileyim arabam alcak basınçlı(minicooper) Her sbah ise gidip geliyorum bazen çukurlardan hızlıca gectigim oluyor farketmeden ve ani sarsılıyorum tumseklerden gecerken de ... Bebegime her hangi bir zarari olmaz degil mi
eminehilise Seld tümseklere dikkat etmek önemli tabi 🤷🏼♀️ Ben 36+6 hala kullanıyorum 😬 dikkatli olduktan sonra sorun yok bence. Gerçi doktora da sormak gerek.
Benanneyim Canım ben kullanmıyorum gebelikte çok dikkatsizim ve yol da bir şey olur diye ama eşimin pikap kasalı jeep var o öyle bir sarsıyor ki kafan tavana değer resmen korkma bana bişey olmadı ise zıplamaktan sana da olmaz en azından yere daha yakınsın 🐥🤩
Buskat 34. Haftadayım hala bırakamadım. Çünkü çalışmaya devam ediyorum. Toplu taşımadansa -ki bir tek minibüsle ulaşabiliyorum okuluma- arabam daha güvenli geliyor. Zaten 10 dklık mesafe😊 Ama karnım hafta hafta direksiyona yaklaşıyor😂 bir hafta daha götürse beni kardır diyorum.