Kızlar selam bişey sormak istiyorum yalvarırım cevap verin
21 haziranda test yaptım hem kaset hem erken gebelik testi ikisindede pozitif gördüm onun akşamında kan vermeye gittim 255.60 geldi 22 haziranda da kadın doğuma gittim Alttan muayene oldum ve kan verdim 320 geldi doktor kese henüz yok ama rahim duvarın kalınlaşmış gebelik var dedi ve cumartesi akşamı acilden tekrardan kan testine çağırdı ve pazartesi günü de keseyi görmeyi planlıyoruz dedi internette baktığımda bu değerler 4 haftayı gösteriyor buradaki uygulamadan takip edebilmem için 4 hafta diyerek mi baz almam gerekiyor çünkü son adetimi hatırlamıyorum 26 Mayıs bitti gibi hatırlıyorum ama emin değilim 320 değerime göre de internette 4 hafta yazıyor lütfen yardımcı olun