Ftrhn Kızlar malüm önümüzdeki hafta bayram o yüzden muayene falan olamıyoruz. Bayram sonrasına kaldı.. bayram dönüşü kese için gideceğim inşallah görürüm. Siz kesesi kaç haftalıkken gördünüz aceba ? Hastaneye 5+3 tr gitmiş olabağım görür müyüm sizce
hunilimom Ftrhn 6+2 de kese 7+2 de bebeği görmüştüm ilk kızımda 4 haftalık gitmiştim ama kese daha nokta kadardı 6. Haftada kese ve kalp atışı duydum
Ftrhn hunilimom Denizim921 Pamuk Aysee1123 Ftrhn Çok teşekkür ederim kızlar. O zaman bayram dönüşü gideyim nasipse
Seyma0101 Aysee1123 son adet gore 5 olmam gerekırken gerıden geldıgı ıcın göremedim gıttıgımde 5 haftalıkmıs gec dolenme bencede bayram sonu gıdın kalp atısı ıcın bende bayram sonu gıdecem
EUEUEU Ftrhn benim karnım yaglıymıs 3 kere gittim gorunmedı 6 haftadan buyuktu sanırım alttan bakınca gorduler anca
Ygmray Ftrhn ben bugün gittim ve 5+4 gördüm bebegi de gördüm hareket halindeydi sadece kalp atışını bayramdan sonra ya verdi doktor o zaman duyarız dedi
NURGUL97 Ftrhn 4 gün önce tam 5 haftalıkken gittim doktora, 7 mm lik kese gördük🙏🏻 4 temmuz da tekrar randevum var bakalım inşallah kalbinin sesini de duyarız🙏🏻