Kızlar 12+4. Haftada özele gittim 3 dakka bakıp haftaya gel kıza benziyo dedi . Neyse bu hafta gittim bebek hep yan duruyodu bacak arasına baktı mı bilmiyorum yine azıcık bakıp sana bir şey demiş miydim dedi ben de kıza benziyo demiştiniz dedim evet kız dedi gönderdi. Bugün devlet hastanesinde ki kendi doktorum da baktı tam anlayamadı çünkü bebek hep yan duruyo hiç bacak arasını göstermiyo ne desem doğru olmaz bayramdan sonra tekrar gel dedi. Sizce özeldeki doktora güvenmeli miyim biz küçük bir ilçedeyiz ve düşünün ki ultrason cihazı görüntüsü devletinkinden daha kötü. Kesin kız demeli miyim yoksa 16. Haftayı m beklemeliyim . Siz de bir tahmin yapar mısınız 