Zulalg 13+6 da kıza benzetildi hatta kızım diye sev denildi ama yine de değişirse kızmayın 1 hafta sonra netleştirelim dendi , 15+0 da erkek olduğunu öğrendim 🤭 Bence çok erken biraz daha bekleyip emin olun bende bir kaç kız kıyafetş almıştım Allahtan iade ettim. Sağlıkla kavuşalım💛