Herkese selam. 37. Haftadayım ve yirmilik dişim çıkıyor. Diş hekimine gittim bekleyelim doğumdan sonra çekelim dedi. Daha tam çıkamamış ucu var gerisi içeride. Yarıp çıkarılacak ameliyat gibi. Doktorum da sorun olmaz çektirebilirsin dedi çok kararsız kaldım. Çok ağrısı oluyor doğru düzgün yemek yiyemiyorum. Çekildikten sonra da ağrısı oluyor mu acaba? Yaşayan oldu mu?