EzgiDidar bol bol su iç 32 haftalık hamileliğimde böbrek ağrısıyla gidince böbrek büyümesi hidronefroz grade 1 tanısı kondu nette bağladıklarında sancım çıktığı için üç gün hastanede antibiyotik tedavisi gördüm ağrım olursa ağrı kesici alabileceğimi söylediler ama işin ehli su sürekli tuvaletten çıkmıyorsun ama su içmediğim zaman da saatlerce böbrek ağrısı çekiyorum idrar tepmesi ya da kan tepmesi yapabiliyormuş böbrek büyümesi kontrol altında kalmanı tavsiye ederim