Hazalaskin kuzeniniz adına üzüldüm çok geçmiş olsun ama doğum öncesinde doktor riskleri anlatıyor ki benimde evde küçük bir çocuğum olduğu için detaylıca araştırmıştım ve kendimi de hep en iyi doğum şeklinin bebeğim ve benim için sağlıklı olan doğum şekli olduğuna inandırdım. Mesela 6-7 cm açıklıka doktor bana bu iş ilerlemiyor sezeryana alalım deseydi de en azından denedim deyip tamam diyecektim. Kuzeniniz ne kadar süre arayla denedi