Sgkrkmz bende öyleyim. 8. aydayım tahammülsüzleştim. Benim gibi sakin bi insan bile bu hale geldiyse 🙃😂🙈 ama elimde değil ya zaten bi yandan hormonlar, bir yandan fiziksel zorluklar.. bel ağrısı, uykusuzluk, sırt ağrısı, mide bulantısı, doğru düzgün yatıp kalkamamak falan. Dengem şaştı. Özellikle dışarıdan gelen seslere hiç tahammülüm yok. Mahallenin çocukları sabahtan akşamın 10’una kadar çığlık çığlığa kapımızdalar… Birşeyde diyemiyorum çocuklar nihayetinde. Ama sinirlerim hopluyo 💆🏼♀️