MRefikaaa6652 9 gün sonra sezaryenle doğum yapacağım trombosit değerim hep 150 binin altında, 105bin civarı, doktorum çok korkulacak düzeyde değil dedi ama ben yine de korkuyorum ameliyat sırasında kanamam cok olur durmaz diye 🥺 benim gibi oln var mı