Nsrin5 Kızlar yardjm edin yarında doktor yok 10 haftalık hamileyim 20 lik dişim fena şişmiş duramıyorm ağrısından ne yapmalıyım
Nagehannn Nsrin5 cok gecmis olsun😞 dis agrisi cok zor zaten bide hamilelikte ikiye katlaniyo😏 benim meslegim ama suan bende korkuyorum son 1 ay dislerim sıkinti cikarmadan bitsin hamileligim diye karanfil koy canim iyi gelecektir insallah birde bol dua tabi❤️
Nsrin5 Allah göstermesin gerçketen çok fena bi ağrı peki pazarrtrsi doktora gidiyim mi bebeğe zarar vermeyen antibiyotikler varmış ağrısından durulmuyo uyuyamadm hiç 😞 Nagehannn
Nursel84 Nsrin5 gecmıs olsun hamılelık oldugu için doktorlar bısey yapmıyor 2 gun önce bende gece yarısı diş acıle gıttım hıs bosey yapamyız dedı parol ilac verdi gönderdı. Su an iyiyim istersen sende iç bı tane.
Hilalalara Bende aynı durumdan muzdarip dim gittim doktora ama maalesef dişe 4. Ve 6. Aylar arasında müdahale edebiliyorlar antibiyotik vermiyor sadece ağrı kesici olarak parol kullanabilirsin hamileliğin boyunca benim yüzüm davul gibi olmuştu ama yinede bebeğime kıyıpta bi ağrı kesici dahi almadım ahhhh o ağrılar hayla yaşıyorum bütün acıyı iliklerime kemiklerime kadar yaşıyorum ama Yok kullanmıycam hiç bi ilaç öldürmeyen her acı güçlendirir sevgili hamiş anneler 😂😂❤️😍👼🏻
Uguriklima Benimde dolgum çok fena ağrıyor 38 haftalık gebeyim .20 lik disimide gebelikten önce çektirdim çok ağrıyordu doktor çıkamıyor çekilsin dedi iyi ki çektirmişm
Susam1516 Ya kızlar çekmeyin dış aşırısı kimi doktorların hamile diye isine gelmiyo salıyorlar bakmadan gidin dis hekimine ben 7 haftalıkken 20 lik dis cektirdim kanal yaptırdım kac tane kadın doğumcu gezdim hepsi mecbur yaptıracaksın agri daha cok bebege zarar verir dediler Allah'a şükür biseyde olmadi agri çekmek daha kotu 😞