Cansssx yurt dışında yaşadığım için burda 20.haftaya kadar cinsiyeti söylemek yasak, 13 haftalık iken doktorumuza zorla rica ede ede öğrendik erkek gibi dedi gerçi bacak arası belli oluyordu ama insan yine de acaba mı demiyor değil, şimdi 19+5 olduk haftaya 20.hafta da ayrıntılımız var dört gözle onu bekliyorum o zaman söyleyecekler net olarak. Şu yurt dışında belli bi zamana kadar söylememe durumundan nefret ediyorum birde 5.6 haftaya bir ultrasona alıyorlar insan çatlıyor meraktan 🤦🏻♀️