Bende tek yumurta, ve bi plasenta başda bende tedirgin olmuştum, şuan 24, cü haftadayim cok şükür bir sıkıntı olmadı , ama başlarda denildi ileride bi cocuga daha az kan vs. Gitme riski var diye. Bende merak ediyorum daha ilerleyen zamanda sıkıntı yaşayan oldumu diye