Merhaba ben ilk test yaptım çok silik çıktı pazartesi günü kan tahlili verdim değer 131 çıktı çarşamba tekrar verdim değer 603 çıktı bugün cuma tekrar verdim 1159 çıktı son verdiğim kan tahlili tam iki katı olmamış ama sizce bi sorun olur mu daha 3 haftalık hamileyim ve henüz kadın doğum doktoruna çıkmadım bayramdan sonra anca kese oluşur dediler bilginiz var mı