A_svgn 5 haftalık kesede ilk beta 1615 çıktı ikinci tahlilde 1404 bu düşüş kesenin boş kalıp düşeceğini mi gösteriyor acaba doktorum bir problem yok 2 hafta sonra tekrar gel dedi çok kafam karısık yardım edin
Zehross03 A_svgn dış gebelik veya düşük yapacak olabilirsiniz normal değil düşmesi başka bi doktora daha gidin kesinlilikle