20 haftaligiz ve ben çok fena grip oldum dün. Bugün de doktorum bayram iznine ayrılmış yoktu. Aşırı öksürük burun akıntısı ve balgamdan kaynaklı nefes darlığı yaşıyorum resmen nefessiz kalıyorum panik oluyorum deli gibi öksürüyorum. Önerisi olan varmi nefesimi ne açar
. Biraz önce acile gittik 500 ml serum taktı birde burnumdan hava verdi hicbirseye yaramadı yine nefes alamıyorum