Selim_Alparslan Korkma bacım 🤗
Bende o haftalarda 2 gün bazen 3 gün hissetmediğim oluyordu
Stresten yorgunluktan üzüntüden çok ayakta durmaktan oluyor bazen
Hatta 28. Haftamda bile oluyordu
En son 32. Haftamda bir buçuk gün oynamamıştı
Çok şükür sağlıklıdır merak etme