MinikMucizemm23 Ftrhn benimde adetim düzensiz olduğu için kaç gün geçti bilmiyordum ama 105 çıktı ilk kan vermemde bidaha istediler 4 gün sonra bidaha verdim 986 gibi bişey çıkmıştı
Ftrhn MinikMucizemm23 benim de kan değeri verdiğimin üzerinden 4 gün geçti inşallah sağlıkla yükselmiştir
Ftrhn Anneoluyorumm00 ozaman normal yani değerim benim de. Maalesef bayramdan dolayı bir daha gidemedim inşallah yükselmiştir sağlıkla
Serra_serra Ftrhn Canım benim daha bilmiyorum kan yükselişi sağlıklı dedi doktorum kan verme daha dedi bayramdan sonra çağırdı kese görmek için son adet tarihim 19 mayıs işte bu ay 11 gün gecikti reglim bayram sonrası randevum
SuSu1602 Ftrhn ilkinde benim de degerim 160 lardaydi 3 gun kala ogrenmistim. Sonrada bir daha doktor tekrarlantmadi 2 hafta sonra gel demisti. Kalp atisini duymustuk. Sizinde guzel guzel ilerler insallah.