karanmom Nasıl gidiyor hamileliğinizin, hareketleri nasıl ben 21+1 haftalık hamileyim nabız şekilde halen hissediyorum pıt pıt düzenli hissediyor musunuz bebislerii🤍🤍
aysglemrkn karanmom bende yarın tam 20 haftalık olacam 18. Haftaya kadar asla hissetmedim sonra hiseymeye başladım dışardan anlaşılmıyor ama içimde hareket var ama hafif
Sinan35eda karanmom bendede oluyor pıt pıt diye çok hisedemiyorum biz 22+5 olduk bişi sorucam özel bölge ve karnıma doğru çıkan ağrı var ya ilkez bugün oldu batma oluyor gibi normalmi ya sancı vs oldugunda dinlenince geçiyordu şimdi öyle olmuyo pek ufak ufak hisediyorum başına gelen oldumu
Aylanursu karanmom 19+2 haftalık hamileyim bende aynen bazen tekme gibi bazen kalp atımı gibi oluyor hareketleri bazen bel ağrısı kasık agrisı yaşıyorum onun harici şükür güzel geçiyor ☺️
karanmom Asel-2023 ilk gebeliğim bende ama sakın ortama geçip dinlemek çok güzel sesli ortamı sevmiyor bebeğim belli😂😂
karanmom aysglemrkn evet nabız gibi işte bazen karnım titriyor, görüyorum ama ancak ben gorebilirim başkası zor , eşim karnıma tuttu hissetti bazen çok hızlı heryeri dolaşıyor gibi bazen de sessiz 😂
aysglemrkn karanmom karına bakomca da bebek hareketi hissetmiyorum ben bide 3. Gebeliğim bazı çocoklwr daha sakin olabiliyor ama bi kaç haftaya başlar daha net hissetme
Eyvahvaveyla 19+3 ilk gebeliğim, tekmesi minicik ama karnımı dışarıya çıkartıyor ve belli oluyor içeride aynı yere durmadan vuruyor fırlamam 🥰👶🏼😎 Duş alırken suyu akıttığım yerden diğer tarafa kayarak geçiyor resmen 🥹🥹
karanmom Sinan35eda bendede oluyor normal mi değil mi bilmiyorum yalnıs yönlendirmek hissetmem bence rahim büyüyordur korkulck bişi yok
Eyvahvaveyla karanmom Geceleri farkına varmadan dönüyorum ama nasıl olduğunu anlamadan yüz üstü uyuduğumu hissedip uyanıyorum bedenim izin vermiyor uyandırıyor beni 😂
MMad karanmom 21 e giriyoruz 12 den sonra 18. Haftadsn den beri her gün sabah öğle akşam be zaman hareket etse hissediyorum dışardan da görünüyor ☺️
Asel-2023 Freyan önceki gebeliklerin de de kullanmıştım o aklımda çok kötü gece giriyor ya gündüz değil