Dnzplt Merhaba yarın epidural sezaryen ile bebeğim doğmuş olacak. Önerileriniz var mıdır? Yanına almayı unutma, bu eksik olmasın, yaparsan daha iyi olur vs dediğiniz?
Ftrhn Dnzplt nescafe canım ağrıları azaltıyordu. Kendin için bol atlet çünkü aşırı terliceksin ilk gün Rahat bir terlik Ben hasta bezi koymuştum ama az kanama oldu çok rahat edemedim ped bile yetermiş Depend pedli külot alın Sıvı tüketmeniz gerekecek bol sıvı şeyelr alın yanınıza Meme ucu kremi veya gümüş kapak. Benim yara olmuştu eve geldiğimde çok sonra gümüş kapağı farkettim mesela siz de alın