Tatlikuzu55 Kızlar geçen gün doktora gitmiştim kontrole 20+6 gunluktum 450 Gr dedi bebek için sizce iyi mi yoksa dahada dikkatmi etmem lazım doktor normal dedi
tlhmrv Tatlikuzu55 canım şimdi doktoruna guvenmiyosan takiplerini başka doktora aldır istersen şimdi çıkıp sana biri bu çocuk zayıf kilo almamış dese nolcak ne farketcek kendini uzdugunle kalırsın doktorun normal dediyse normaldir ona güven . ( Ki gerçekten de normal )
Tatlikuzu55 İnşallah canım okuduğum dinledigim kadariylada normal kilosu haftasına göre sizede sormak istedim
Tatlikuzu55 Zeyno19 normal demekki canım bu civarlarda olunuyo gibi muz ve kaşar çok yiyorum sanırım o etkiliyo 🥰
Merve1531 Tatlikuzu55 Normal canım zaten doktor diyorsa başka bekle kıyaslama yapma sakın doktor ne diyorsa o ben dün detaylı ultrasona girdim 21 haftam da 420 gram 30 cm haftasıyla uyumlu gayet güzel dedi