hilalllhrm Kızlar hamile kaldıktan sonra sağlık sigortası yaptıranlar var mı nereye yaptırdınız varsa
eylulmihrasmom hilalllhrm hamile kaldıktan sonra yapılmıyor doğum paketleri oluyor bi kaç yerde var ama aşırı pahalı oluyor 20-30bin o da asgari ücret artmadan önceydi