Dra21 canım benim cok kasılmalarım oluyor diye 8 saatte bir mecburen kullandım hatta dün bile 8 saatte bir mecburen yine ictim tabi doktoruma yazdım o ic dediği için içtim inşallah suyum iyidir yine salı kontrol var ama full armut ve su ile desteklemeye çalışıyorum azalma vs olmasın diye doktorum kalbinde daralma olur vs falan hic demedi Allaha güven bir şey olmaz doktorum 33,34 haftalarda endolu kullandırdığım oldu demişti