Dicle06 26+6 yız kızlar bebeğimin hareketini bir kaç gündür çok az hissediyorum bugün de sabah hissettim ondan sonra bir kaç kere pıt pıt şeklinde 3 gündür diyetteyim ondan kaynaklanabilir mi anlamadım yani
Sacmalamabihterbizzenginiz Dicle06 Oluyor canım düzensizlik Oluyor ara sıra. Bebek poposunu dönmüştür. İki üç kere bile hissetsen normal Endişelenme benim Doktorum böyle söylemişti
Dicle06 Sacmalamabihterbizzenginiz iyi bari ya alışmıştım sert tekmelerine bir kaç gündür tatlı yemiyorum o da hiç hareket etmiyor gibi bir şey ara ara bir kere pıt yapıp saatlerce ses soluğu çıkmıyor korkmuştum ben de