Mucizemibekliyorum_ ikiz gebeler keseyi ne zaman gördünüz betanız kaçtı. Doktor bana ikiz olunca geç görülebiliyor dedi(benimki tüp bebek) doğruluğu var mı acaba ?
Aslan39 Mucizemibekliyorum_ merhaba benım de tup bebek çıft yumurta ıkızı 10gunde beta 916ıdı sonra yapma daha 12günü gel dedı keseler gözüktü bırı buyuk bırı bıraz daha küçük şu an 7+6yız 7+3te kalp atışını duydum şukur bızım lekelenmelerımız var sızlerdede oluyormu acaba?kesenın altında kanama alanı oluşmuş dedı doktor hep yat dedı bı wcye kalkıyorum
Cimcat Mucizemibekliyorum_ 5+6 vajinal gördük. Transfer sonrası 8.gün 298 10.gün 592 12.gün 1400 lerdeydi
Tup-brey81 Mucizemibekliyorum_ merhabalar, bende tüp bebek tedavisi gördüm 12. Gün beta 1387 çıktı iki gün sonra 3550 cıktı ama ultrason ile kese gözükmedi doktor bayrama giriyoruz diye iki gün sonra tekrar betaya bakalım dedi 7330 cıktı bu hafta sonu gidip tekrar bakıcaz bakalım vajinal ben istemedim 🙏ikiz olmasını cok istiyorum inşallah öyledir
elifsen Tek çift olmasına göre değişir. Çift yumurta 5.haftada görünür ama tek yumurta olduğu bazen 10. Haftaya kadar bile anlaşılamayabilir
Mucizemibekliyorum_ ozzlemk inşallah betayla alakası yoktur çünkü benm 4+6 da vajinal bakıldı betam dör bel bin falandı gözükmedi
Bitanem07 Benim ilk ögrendigimde 985 ikincisine iki gün sonra 3825 çikmişti bu arada çift yumurta ikizi benimkisi ve 5 haftamda görüldu iki kesede
Aslan39 Mucizemibekliyorum_ bızım beta yuksek çıktı vajınal 12gün transfer sonrası gördük 1000üzerı vajınal gözukuyormuş 3000den fazla gobekten dedıler
Mucizemibekliyorum_ Cimcat benm 4+6 da vajinal bakıldı görülmedi inşallah erken olduğu için görülmemiştir pazartesi görürüm🤲🏻
siyahinciii İlk hamileliğimi öğrendiğimde betam 100 dü 8+6 da gittiğimde tek kalp atışı duydum 13. Haftada tek yumurta ikizi olduğunu öğrendim 20. Haftada beyefendi olduklarını öğrendim şimdi 28. Haftadayım inşaallah dururlarsa 32. Haftada sezeryan doğum olacak
Mucizemibekliyorum_ Tup-brey81 inşallah canm benimde 12. Gün 1100 14. Gün dörtbinşerdeydi 15. Gün kese gzözükmemeişti ama 5+3 te vajinal gözüktü şükür ama tekti darısı kalp atışına inşallah