Miraclee20 Kızlar merhaba😇 Çok alakasız olcak ama derin dondurucu alırken neye dikkat etmeyelim? Ve memnun kaldığınız markalar modeller neler ? Şimdiden çok teşekkür ederim💕💕💕💕
Ozoooo Miraclee20 genelde uğur marka ön planda ama ben şenocak diye bir marka aldım daha henüz kullanmadım bir hafta sonra durum güncellemesi yaparım
Mavisim3457 Miraclee20 öncelikle en önemli 2 husus var 1 enerji tasarrufu 2 elektrik kesintisinde ne kadar süre içerissindekileri koruyabilir diğerleri bütçenle ilgili husus kaç çekmece kaç litre vs biz lowfrost tercih ettik ve Bosch GSV33VWE0N olan modeli almıştık şuan için memnunuz
Mavisim3457 Miraclee20 Rica ederim. Tavsiyem nofrost almamandan yana. Karlanma yapmadığı için elektrik kesintisinde saklama süresi daha kısa sürüyor.
Yazmelegi_ Miraclee20 valla çok bi etkisi yok şöyle diyim evde derin dondurucu, buzdolabi, tv ,ütü sürekli çalışır haldeler ütüyü bile hergun neredeyse yaparım en fazla 150 tl geliyor elektrik