24+1 hamileyim.Bugün dışarı çıktım.Geziyordum.4.5 dakika sonra ellerim kaşınmaya başladı o sırada yanma ile..bir az sonra ise ellerim şişmeye basladı.Eve gidib uzandıkdan sonra geçib gitti.Onuda belirtiyim çok gezen biri diğilim (uzanıyorum daha çok) ilk dafa bu kadar gezdim.ondan ola bilir mi?başka neden olmuş ola bilirki?çok korkdum şiş görünce