Esenturgay Peki 16 gün ben kafamda 10 diye hesaplıyorum hata mı ediyorum çünkü 40 haftayı gören anneler sadece yüzde 10 Muş 🥲 uygulama gününe göre mi doğum yaptınız ?
Sacmalamabihterbizzenginiz Esenturgay Ben de kendimi 36 37 haftalara hazırladım. Hiç öyle 40-41 haftada doğuracağımı sanmıyorum. Bence her hamile kadın kendini erkenden hazırlamalı doğum için. Hazırlamalı derken eşyalar falan değil psikolojik olarak bedenen.
Kirmizibalik1 Ayy benimde uygulamaya gore 12 gunum var 11 olcak bu gece. Normal dogum tarihim 5temmuzdu Ben 3 temmuza sezaryen gunu aldim 😁😁😁
Esenturgay Sacmalamabihterbizzenginiz ben 37+6 olucam bu gece sanki aylar var gibi sanki şimdi doğurucam 😀🥹
Esenturgay Kirmizibalik1 benimde normal doğuma uygun ama kafası bir hafta ileride normal doğumda seni zorlar dedi sezeryan mı olsam bilmlyorkm