Kızlar aranızda bunu yaşayıp ameliyat olan varmı temmuzun 2sinde gidicem gümüş nitrat tedavisi olcakmış ayrıca 2 aya tüp bebek tedavisi görücem çok iz kalırmı genitalimde yada yan etki yaşayan oldumu apse vardı patladı antibiyotikte kullandım ama orda hayla nohut kadar bi şişlik var o alıncak