Nazli_2580 Merhabalar, ilk gebeliğin ve 30 haftalik gebeyim tansiyon, şeker dengesizliği için bugün sağlık ocağında kan değerlerime baktırmak istedim. Sonuca göre TSH değerim yüksek çıkmış ayni durumu yaşayanlar oldu mu? Bebek zarar görüyor mu sizce ?
Eliifffff072 Nazli_2580 aynı şeyi eltim yaşamıştı doktoru sağlık ocağında yapılan tiroid testlerinin genelde yanlış çıktığını çünkü kanı biraz beklettiklerini söylemişti. Hastanede yaptırdığında değeri normal çıktı bence önce hastanede yaptırın. Benim tsh değerim hamileliğimin başından beri yüksek yani hipotiroidim var düzenli ilaç kullanıyorum. İlaçları düzenli aldığınız sürece korkulacak bir şey yok içiniz rahat olsun
Caglas41 Tsh gebelikte bebek gelişimi için önemli düşürmek için ilaçlar var ama son haftalarda normal mi yükselme bilgim yok
Nazli_2580 Eliifffff072 teşekkür ederim normalde guatr felan yok bende sağlık ocağındaki doktor da öyle diyince şaşırdım