mommys1 zorlamıyorum kahvaltıyı hemen yapim diye biraz zaman geçiyor azda olsa birşeyler yeme istegim geliyor atıştırıyorum.
2.dönemden sonra hersey düzene girer merak etme balayı dönemin yaklaşmış bir sabah kalkmışsın açlıktan ölüyorsun 🥲ne bulursam yiyordum herseyi canım istiyordu sen de 3 ögün ben diyim 6 7 ögün yerdim 😂