Herkese merhaba. 5 haftalikken kan tahlilin de sekerim 107 cikti doktor dikkat et sinirda demisti sinir 110 yaziyor. Bugun 12. Hafta 2li tarama yapildi kan tahlilin de seker 117 cikti cok moralim bozuldu. Sıkıntı olur mu bilmiyorum daha doktorla konusmadim. Sizce de sıkıntı yaratacak kadar yuksek mi