sykserife Kızlar kimler 27 oldu biz bugün 27+0 olduk. Ayrıca görüş günümüzdu. 1160 gram 36 cm musuz. Sizde durumlar nasil.
Busraaakbyyb sykserife 27+5 biz de 5 gün önce 1090 gramdık 😍nasıl geçiyor günler anlamıyorum valla 20 aylık oğlum var onun peşine koşturmaktan. Geçen hafta çok sancılandım hareketlerimi kısıtladı biraz doktor harici çok şükür yerinde her şey🌸
262223-- sykserife 27+3 olduk bizde 27+1 de 1kilo 100 gramdi kilosunu sormayı unuttum pazatesj kontrole çağırdı doktorum gittiğimde sorarım tahminim 38 cm olmuştur
aleeyllz12 sykserife ayyy bizde bugün 27 olduk🥹🥹 kontrolümüz bayramdan sonra inşallah o zaman öğrenicez🥲❤️
ozzlemk sykserife 27+1 iz şuan yarın kontrolüm var ikizlerimle🥰 kaç kg oldular bende çok merak ediyorum😋
sykserife Busraaakbyyb hayırla kucağınıza alın inşallah ♥️ bende bir kız bir oğlan daha var hemde işe gidiyrum baya yorgun geçiyor günlerim açıkçası
sykserife aleeyllz12 çok heyecanlı degil mi 😃 ben gördüm bugün birde gülüşüne denk geldim çok şekerdi 😍😍
sykserife Simgeee99 yaaa çok geçmiş olsun inşallah sıkıntı yaşamazsınız hayırla evladınızi kucağınıza alırsınız
ozzlemk sykserife her şey yolundaymış çok şükürr burada tahmini 21 Eylül gösteriyor doğumu fakat doktorum bugun her şey yine normal ilerlerse 11 Eylül gibi yaparız dedi😌 dua edin sizlerde kızlarım vaktinde sağlıklı bi şekilde gelirler inşallah 🥰