tugcedoganay1 kızlar şurup içiyorum geçmiyor sakız geçirmiyor maden suyu tık demiyor napacam ben ağzımdan alev çıkıyor sanki🥲
Masalada tugcedoganay1 ben dün sabaha kadar uyumadım yanmadan çam sakızı çiğnedim geçti bir mucizeyle oda Mardin’de oturuyorum babamların köyünden toplamıştım ağaçtan 🤦🏻♀️
Minyonz tugcedoganay1 benimde 36-37. Haftalarda çok oluyordu hiç bir sey yiyemiyordum😭Bebiş mideme mideme vurduğu için. şimdi 38+2 deyiz çok şükür yanmıyor. Baharatlı hic bisiy yemeyin süt iyi geliyordu bana🤗
tugcedoganay1 @Masalada vallahi aynısı ya neyin yanması bu diye dünden beri deli oldum yediğim içtğim değişik birşeyde yok her zamanki gibi
Masalada tugcedoganay1 bebiş baskı yapıyor ondan öyle oluyor bende ne yapsam boştu buz yedim en son sanki alev çıkıyordu ağzımdan
Basak37 Canım sever misin bilmiyorum ama kırmızı elma bence buna kesin çözüm.Annemde reflü var diye tüketirdi 36. Haftadan sonra bende de felaket bi mide yanması oldu.Tek geçiren şey bu elma oldu 😂😂