Tekmen18 Kızlar 20 haftalık hamileyim 20 diş ağrım var şişti doktorum antibiyotik yazdı bir şey olmaz dedi kullanan var mı aranızda
Zeynepikranur Tekmen18 aynı sorun bende de var bugün gıttım daha banada verdı kullanmakda sorun yok dedı sende kullanabilirsin cnm yoksa enfeksıyon bebeğe ulasabilir
Mucizem0405 Ben 32 haftalık hamileyim nerdeyse her ay 1 hafta antibiyotik kullanıyorum. Verdikleri antibiyotik hamilelere göre zaten içini ferah tut enfeksiyonun bebeğe ulaşmasındansa tedavi olması daha mantıklı