Tugbasdfg amin cümlemize inşallah teşekkür ederim 🥰 benim de öyle acı eşiğim gerçekten yüksektir normalde dayanıklıyimdir yani ama acaba boyum kısa ondan mı çatım mi dar bilemedim bir de benim suyum bitmiş gibiydi doktor acil yatış verdi ondan mı anlamadim gitti umarım ikinci doğum kolay olur daha 6 ay geçti üstünden korkuyorum