Nazli97 Kizlar kan uyuşmazliği yaşayan varmı aranızda?ne gibi riskler yaşadiniz.plesantanizda kalinlaşma oldumu?
Onemother1 Nazli97 ben doğumdan sonra vurulucam.testini yaptırdım sadece doktor doğumdan sonra da vurabiliriz sıkıntı yok dedi.35. Haftadayım plesantada yaşlanma falan da yok şükür.ama kan uyuşmazlığıyla alakası var mı bilemedim duymamıştım
gozkarag Nazli97 bizde de var ama bi sorun yaşamadım çok şükür 21. Haftada kanamam oldu iğnemi vuruldum şimdi doğum sonrası da vurulucam olcak bitçek cuma günü doğumum var 🙏🏻💙 sağlıkla gelsin tüm minnoşlar
peri5860 Nazli97 Ah şimdi ben bunu niye gördüm 😅 Bir de bunu kafaya takarım ya 🙄🙄 Çözümü neymiş peki ne diyor doktor ?? Geçmiş olsun
Nazli97 Eliyy bende vuruldum iğne ama plesantam kalinlaşmiş.uyuşmazlik olunca kalinlaşıyormuş çok tedirginim
Nazli97 Onemother1 bende 28haftamda kan testinden sonra vuruldum iğneyi.netden baktığımda plesanta kalinlaşmasinin ilk sebebi kan uyuşmazligiymiş.plasentam yaşli diyil sadece kalınlaşmiş buda her an çočuğa giden kanda sorun olabilir demekmiş çok tedirginim
Nazli97 gozkarag hayırlısıyla InşAllah sağ salim evaldinizi kucağiniza alırsınız.sizde plesantada kalinlaşma olmadı dimi?
Bilgeecik Kızlar bende de kan uyuşmazlığı var ama benim doktorumda plasenta yaşlılığı kalınlığı vs bişey söylemedi öff sıkıntı yaptım şimdi 19+4 üz bizde
Tulipati Nazli97 ilk bebekse uyuşmazlığı anlayamadan doğum oluyormuş çok sıkınrı olmuyormuş yani bünyede ama 2. Bebekse yakalıyormuş uyuşmazlığı iğne yapıyorlar onun için