Zlnn Merhabalar ya 23+2deyim beni görenler karnın aşağı inmiş erken doğum dur diye korkutuyor bu durumu yaşayan varmı daha önce ;(
Gumus25 Zlnn daha o zaman karın yeni çıkıyor nasıl düşecek ki 🤷♀️ yoktur öyle bir şey endişelenmeyin 🙏
tlhmrv Zlnn uf dengesizler her yerdeler bebeğin erkek mi ? Erkek bebeklerde karın şekli aşağıda gibi farklı oluyo googleden bakabilirsin ikinci hamileligm ilk hamileliğimde öyleydi buda öyle .. telaslanma hiç
Zlnn tlhmrv evet ilk hamileligim erkek bebeğim söylediklerinden dur sanki diken üstündeyim insan kafaya takıyor ister istemez yaaa